Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Gehele postcode in Amsterdam ontvangt geen of weinig post, wat is er aan de hand?

PostNL bezorgt geen of sporadisch post binnen de gehele postcode 1066 in Amsterdam. Dit speelt al sinds begin december 2021. Nog altijd ontvangen diverse bewoners sporadisch post. Belangrijke brieven, maar ook maandelijkse abonnementen ontbreken.

De buurtgenoten spreken erover binnen de gezamenlijke Facebookgroep, waaruit blijkt dat ontzettend veel buren met hetzelfde probleem kampen. Niet alleen ontbreekt er post, er verschijnen ook foto’s van pakketten post die op straat liggen. Een bewoner zegt: ‘Ook momenteel hebben wij er nog steeds last van, de buren en ik krijgen mondjesmaat post, maar lang niet alles.’ Daarnaast wordt aangegeven dat het contact met de klantenservice van PostNL ook niet al te prettig en behulpzaam is.

Een andere gedupeerde geeft aan dat er helaas nog steeds belangrijke poststukken ontbreken, zoals verzekeringspolissen, ziekenhuis gerelateerde stukken en post van werkgevers. Dit geeft wel aan dat er inmiddels weer af en toe post wordt gebracht, maar je hebt geen idee wat voor post er allemaal mist. Als de bewoners contact zoeken met PostNL geven zij aan ermee bezig te zijn.

Postbezorgers werken met een tijdslimiet
PostNL vermeldt aan de bewoners dat er steeds meer met ZZP’ers wordt gewerkt, die met een tijdslimiet moeten werken. Zo is er eens een bezorger aangesproken in de wijk die de post terug stopte in de brievenbus, omdat naar zijn zeggen de tijd op was om post te bezorgen. PostNL geeft aan dat de verzender altijd verantwoordelijk blijft voor de post en dat als ze zeker willen weten dat het aankomt het aangetekend moet zijn of verstuurd via track en trace.

Een andere gedupeerde, Alina, geeft aan dat ze sinds afgelopen week eindelijk weer echt post ontvangt. Sinds augustus/september ontving zij ook nauwelijks post. Het ging opvallen, zodra je echt problemen gaat krijgen. ‘Ik heb bijvoorbeeld condoleances gemist, mijn uitnodiging voor de booster en nog veel meer. Ook een aangetekende brief van de gemeente ontbrak, die uiteindelijk zelf iemand langs moest sturen, zodat ik het kon ondertekenen want via de post kwam het niet binnen.’

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling