Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

WestlandUtrecht moet ex-klant deel oversluitkosten vergoeden

Een klant van de WestlandUtrecht Bank is misleid doordat de rentevergoeding op zijn spaarverzekering maar tien jaar bleek te zijn. De klant dacht op basis van een in 2008 afgegeven polisblad bij een SpaarXtra Hypotheek, een rentevergoeding te hebben die 30dertig jaar vaststond. WestlandUtrecht Bank moet nu een deel van de oversluitkosten terugbetalen. Dat schrijft InFinance.

Het polisblad uit 2008 voldeed niet aan de wettelijke eisen dat de verstrekte informatie duidelijk, correct en niet-misleidend moet zijn. De klant krijgt geen schadevergoeding omdat het niet vaststaat of de klant een andere keuze had gemaakt wanneer het polisblad wel juist zou zijn.

Gedeeltelijke schadevergoeding
De Geschillencommissie Financiële Dienstverlening wil weldat WestlandUtrecht de kosten gedeeltelijk vergoedt. Die bedroegenin totaal 4.724,84 euro, bestaande uit taxatiekosten, notariskosten en advieskosten. De Commissie heeft besloten dat WestlandUtrecht Bank hiervan 3.500 euro moet vergoeden aan de consument in kwestie.

De klant wilde zelf een schadevergoeding van 12.229,84 euro, omdat volgens hem bij aanvang van het oversluiten van zijn hypotheek onjuiste mededelingen waren gedaan. Daar ging het Kifid niet in mee, omdat het niet vaststaat dat de klant een andere keuze had gemaakt wanneer het polisblad wel juist geweest zou zijn.

'Klantbelang was ver te zoeken'
Volgens het Kifid was het klantbelang ver te zoeken. 'De bank heeft op geen enkele wijze haar verantwoordelijkheid genomen voor de onjuistheden in de precontractuele informatie en is evenmin begrip getoond voor de premieverhoging waarmee consument geconfronteerd werd. Dit past niet bij een financiële dienstverlener die zich verbonden heeft aan dienstverlening waarin het klantbelang centraal staat.'

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling