Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Maxime Meiland, Verisure en Henny Huisman winnaars van Loden Leeuw 2021

In de uitzending zijn vanavond de drie gevreesde Loden Leeuwen uitgereikt. Beveiligingsbedrijf Verisure won de prijs voor de 'meest irritante reclame', Henny Huisman sleepte het beeldje voor 'meest irritante BN’er in een reclame' in de wacht en Meiland won de gloednieuwe rubriek 'meest irritante influencer die reclame maakt'.

Verisure kreeg 44% van de stemmen en heeft daarmee op het nippertje gewonnen van de matrasreclame van Decupré. Kijkers hebben gestemd op de reclame van Verisure omdat deze taaltechnisch niet klopt en het ongeëmancipeerd werd gevonden dat een vrouw haar man op werk belt om een alarmsysteem te regelen.

Henny Huisman wint beeldje voor de tweede keer
Henny Huisman heeft met 48% van de stemmen voor de tweede keer de Loden Leeuw in ontvangst genomen, dit keer voor de reclame van Meubelzorg. Hierin verrast Huisman een dame met een cheque van Meubelzorg en roept: 'Surprise!' Stemmers vonden de reclame een toneelstukje en gaven aan dat hij op deze manier teert op het succes van de Surpriseshow. In 2008 kreeg Huisman ook al kritiek van de kijker. Toen won hij de Loden Leeuw voor zijn rol in de reclame van de Postcodeloterij.

Meest irritante influencer die reclame maakt
Omdat irritante reclames zich tegenwoordig niet meer alleen beperken tot televisie, is dit jaar een nieuwe categorie geïntroduceerd: 'meest irritante influencer die reclame maakt'. Tien influencers zijn in deze rubriek door de kijkers genomineerd en met 24% van de stemmen is Maxime Meiland met haar promotie voor HelloFresh verkozen tot winnares. De stemmers vonden dat Maxime met haar online posts alleen maar wil cashen en continu haar kind hiervoor inzet. Door de vele promoties voor HelloFresh komt, volgens de kijkers, het merk niet meer betrouwbaar over.

De Loden Leeuw wordt elk jaar uitgereikt door Radar. De prijs voor de meest irritante reclame is door het programma in 2002 in het leven geroepen en is de tegenhanger van de Gouden Loeki, de publieksprijs voor de beste reclame. Bekijk hier de winnaars van voorgaande jaren.

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling