Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Google-medewerkers moeten Bard handmatig bijsturen

Google wil zijn chatbot Bard betrouwbaarder maken nadat die al enkele flaters geslagen had. De oplossing? Medewerkers moeten hem helpen opvoeden.

De zoekreus vraagt zijn eigen medewerkers om hulp, zo meldt CNBC. Eerder deze week maakte Bard, de nieuwe chatbot van Google, nog een flater door verkeerdelijk te stellen dat de James Webb Space Telescope de eerste was om foto’s te maken van een planeet buiten ons zonnestelsel. Dat bleek niet te kloppen. Pijnlijk, want het ging om een video-advertentie die op Twitter verschenen was.

Bard helpen opvoeden
Googles Vice-President voor Search, Prabhkar Raghavan, zou intussen een e-mail verstuurd hebben naar zijn medewerkers. Hij vraagt hen om de antwoorden van Bard te herschrijven, wanneer het gaat over onderwerpen waar ze veel over weten. Volgens Raghavan “leert Bard het best door goede voorbeelden te verwerken”. Door de chatbot te trainen met feitelijke antwoorden, zou zijn accuraatheid moeten verbeteren. Verder zou de Search-baas ook een lijstje van ‘do’s en don’ts’ opgesteld hebben.

Zo zouden vragen vanuit de ik-persoon moeten vertrekken, mogen ze geen mening bevatten en moet de toon liefst beleefd, casual en toegankelijk zijn. Daarnaast wordt medewerkers gevraagd om “geen overhaaste veronderstellingen te maken over geslacht, ras, nationaliteit, leeftijd, religie, seksuele voorkeur, politieke ideologieën, locaties of gelijkaardige categorieën”.

Verder zou Bard ook moeten worden aangesproken zoals je dat bij een persoon zou doen. En tot slot moet wie het gesprek aangaat met de bot feedback geven (met het duimpje naar beneden) wanneer Bard (onbedoeld) legaal, medisch of financieel advies geeft en haatvolle of onrespectvolle uitspraken doet.

Rechtzetting na “mislukte” uitrol
CEO Sundar Pichai kreeg na de blunder heel wat kritiek te verwerken, omdat Bard “overhaast” en “defect” uitgerold werd. De Google-baas reageert daar nu op door zijn werknemers zelf de kans te geven het een en ander recht te zetten en de betrouwbaarheid van de chatbot te vergroten.

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling