Welkom bij accuden.nl, de specialist in laptop accu's en adapters!

Waarom accuden.nl ?

  • 100% Klanttevredenheid
  • 15+ Jaar ervaring
  • 1.000.000+ klanten
  • 1 jaar garantie, 30 dagen niet goed, geld terug garantie !
  • Hoge kwaliteit, staat garant voor de kwaliteit!
  • Lage Prijzen, Direct Van De Producenten!
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Snelle Levering, Met de beste internationale logistieke bedrijven als partner, verzendt aan meer dan 200 landen wereldwijd.
Categorie

Capaciteit ,Voltage

Reclame duikt op in chatgesprekken met Bing

De nieuwe Bing is ongelooflijk populair. Aangezien zoekmachines hun brood verdienen met advertenties en reclame, duikt die nu ook op in Bing.

De afgelopen maanden oogstte Microsoft een ongezien succes: met de introductie van ChatGPT in Edge en Bing weet de Microsoft-zoekmachine massaal gebruikers binnen te halen. Inmiddels staat de teller op 100 miljoen actieve gebruikers per dag. Daarmee haalt Bing slechts een fractie van het zoekvolume dat Google haalt. Desalniettemin zijn de resultaten indrukwekkend te noemen.

Hét grote nadeel van generatieve modellen voor zoekmachines? Wanneer je je vraag aan een chatbot kan stellen, hoef je zelf niet meer op zoek te gaan naar het antwoord. Dat is slecht voor de zaken: zeker als je zaken ervanuitgaan dat een bepaald aantal mensen tegen advertenties aanloopt. Voor Google was het alleszins reden om eind vorig jaar naar ‘code rood’ over te schakelen.

Reclame in het chatgesprek
Microsoft lijkt nu een oplossing gevonden te hebben voor dat adverteren: reclame zit in de antwoorden van de Bing-chatbot ingebakken. Debarghya Das, oprichter van Glean en ex-Google-medewerker, merkt op dat Bing inmiddels advertentielinks in zijn antwoorden meegeeft. Die advertenties zijn makkelijk te herkennen: na het linkje staat netjes de vermelding ‘ad’ om aan te geven dat het om geadverteerde content gaat.

Of we daarmee echt van een revolutie in de zoekmachine-AI’s kunnen spreken? Niet echt. Momenteel lijkt het met advertenties in Bing best goed mee te vallen. Wij slagen er althans niet in om van Bing een autoverkoper te maken of het zelfs een product te laten aanraden. Niet alle gebruikers krijgen meteen advertenties te zien.

Lees ook: Op deze manieren gebruikt Google AI in zoekopdrachten
Naar alle waarschijnlijkheid zullen in de nabije toekomst meer en meer gesprekken met AI reclame gaan bevatten. Of die evenveel bezoekers weet door te sturen en dus even succesvol is als de reclame die we vandaag kennen? Dat moet nog blijken.

Laatste nieuws


  • Pour-batterie.com
  • Akkusmarkt.de
  • Batteryforpc.co.uk
  • bateríasadaptador.es

Copyright © 2024 www.accuden.nl , Inc. All rights reserved.

Veilige betaling